poniedziałek, 21 maja 2012

Zentangle, zendoodle, albo po prostu doodle....

Buszując po sieci i podziwijając pracę scraperek natknęłam się na bloga coco.nut - http://craftingcoco-nut.blogspot.com/ ...oczywiście prace scrapowe przepiękne, bardzo precyzyjne, delikatne ...ale mnie zachwyciły "bazgrołki" na blogu !!!! Przeczytałam wszystkie posty, odnośniki, sprawdziłam linki.....no i zaczęłam sama trochę bazgrolić :) Po prostu jestem zafascynowana tą technika rysowania ! Chciałam gorąco podziękować coco.nut za łyk inspiracji i obudzenie we mnie nowej pasji bo nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą techniką .
A poniżej moje pierwsze próby bazgrolenia :) Oczywiście daleko mi do innych ale wydaje mi się, że nie jest tak źle :)




3 komentarze:

  1. Wiesz co?? ^_^
    Zainspirowałaś mnie ty, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO...trochę dalej bazgrolę ale nie wklejam na bloga jakoś bo wydaje mi się, że to naprawdę bazgroły heheh

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero zaczynam takie bazgrołki, ale już się w to wkręciłam na maksa :) Zamówiłam książkę "Zentangle Twórczy relaks" i będę dale ćwiczyć! Marzę o tworzeniu całych obrazków

    OdpowiedzUsuń